SkyNet

  • Sub îndrumarea dlui Andi Caragea, echipa a studiat procesul de subitizare, abilitatea unei persoane de a recunoaște într-un timp foarte scurt un număr de obiecte de același tip. Implicațiile acesteia sunt corelate cu procese cognitive precum atenția și memoria vizuală. A urmat elaborarea unui scenariu experimental, apoi a unei aplicații-suport, programate cu ajutorul platformei Unity și a limbajului de programare C#. Un set de 144 de imagini este afișat treptat, durata menținerii pe ecran a oricăreia fiind la alegerea subiecților. Aceștia sunt familiarizați în urma unui tutorial cu conceptul de subitizare, cerându-li-se astfel să încerce să minimizeze timpului de afișare sub pragul numărării propriu-zise. După fiecare imagine, utilizatorul aplicației introduce numărul estimat de obiecte (cel mult 12 cercuri). Prin metode specifice se pot distinge răspunsurile „subitizate” de cele numărate, astfel încât cele din urmă sunt invalidate.
  • După stadiul actual, testarea cât mai multor subiecți și constituirea unei baze de date, rezultatele vor fi interpretate.
  • Vă așteptăm la Noaptea Cercetătorilor cu aplicații ale secţiunii de subitizare a unor obiecte 3D cu ajutorul unor ochelari VR.
  • Descarcă acum aplicația pentru PC făcând click aici!imag241013461293_606261052865677_1772394011_o
'